У школі працює Психологічна служба.
Мета роботи служби: забезпечення сприятливих психологічних умов для успішного навчання, особистісного розвитку усіх суб’єктів освітнього середовища у відповідності з їх індивідуальними можливостями і особливостями.
Завдання психологічної служби:
1. Здійснити дослідження процесу адаптації до шкільного навчання учнів першого класу. За необхідності скласти корекційну програму для скорочення адаптаційного періоду.
2. Здійснити дослідження процесу адаптації до нових умов навчання учнів п’ятого класу. За необхідності скласти корекційну програму для скорочення адаптаційного періоду.
3. Здійснювати психологічний супровід учнів підліткового віку:
– психодіагностику індивідуальних особливостей та акцентуацій;
– психологічну корекцію неадекватної поведінки;
– психологічну підтримку в подоланні психотравмуючих ситуацій;
– індивідуальну та групову тренінгові роботу з підлітками групи ризику щодо зміцнення особистісних ресурсів (формування стресостійкості, зниження тривожності, підняття самооцінки. Підвищення емоційної стійкості, поліпшення комунікативних навичок).
4. Розвивати психологічну готовність учасників освітнього процесу (учнів, батьків, вчителів, представників адміністрації) до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами шляхом проведення тренінгових занять, лекторіїв, семінарів, консиліумів, виступів тощо, зміст яких спрямовано на подолання упередженого ставлення до дітей з особливими потребами, руйнування міфів і стереотипів, стигматизації та дискримінації
5. Підвищувати рівень психологічної обізнаності батьків і педагогічних працівників щодо вікових і психофізичних особливостей учнів.
6. Створити психологічні умови для проектування індивідуальної траєкторії професіоналізації учнів шляхом:
- всебічного вивчення індивідуальних особливостей учнів, що впливають на вибір їхнього подальшого життєвого шляху;
- надання консультативної допомоги педагогам і батькам із питань адаптації учнів до особливостей профільного навчання;
- просвіта педагогів і батьків з питань розвитку і самовдосконалення особистості учня.
7. Підвищувати рівень обізнаності педагогічних працівників про особливості травматичного стресу, уміння розрізняти його прояви, вміння в межах повсякденного освітнього процесу будувати підтримуючі стосунки з дитиною, які будуть сприяти її психологічному відновленню.
8. Здійснювати індивідуальні і групові консультації учнів із проблем життєвого самовизначення, стосунків з оточуючими.
Графік консультацій
практичного психолога
День тижня | Години консультацій | Контингент |
Понеділок | 13.00-16.00 | Батьки. Учні. Учителі |
Середа | 13.00-16.00 | |
Четвер | 13.00-16.00 |
Коментарi